رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۲۴۴۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد
پاسخ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان خراسان رضوی به دغدغه یکی از والدین در خصوص پرداخت شهریه مدارس غیردولتی.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیام به صدای مردم می‌گوید: پسر خردسالم را در مدرسه غیردولتی صاحب‌نامی برای پایه اول تحصیلی ثبت‌نام کردم. با اینکه شش‌ماه تا شروع سال تحصیلی مانده است، مسئولان این مدرسه برای ثبت‌نام مبلغ ۲۰‌میلیون تومان درخواست کرده‌اند. این مادر در ادامه می‌افزاید: بعد بررسی، متوجه شدم که شهریه سال گذشته همین پایه ۱۸‌میلیون تومان بوده است.

او درخواستش را این‌طور مطرح می‌کند: آیا دریافت وجه آن هم حساب نشده و در این موقع سال، با رقم اضافی برای ثبت‌نام درست است؟

حسین محمدزاده گنج، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان خراسان رضوی در پاسخ به این شهروند می‌گوید: مدارس غیردولتی می‌توانند شهریه را زودتر دریافت کنند، اما والدین این مسئله را درنظر داشته باشند که پرداختی فعلی خانواده‌ها علی‌الحساب و براساس نرخ‌نامه سال گذشته باید باشد‌.

محمدزاده با تأکید بر اینکه افزایش شهریه به صورت خودسرانه به هیچ عنوان پذیرفته نیست، می‌افزاید: وقتی نرخ جدید از سوی آموزش‌و‌پرورش به مدارس غیر‌دولتی ابلاغ شود الباقی شهریه از والدین دریافت می‌شود.

رئیس روابط عمومی‌ اداره کل آموزش‌و‌ پرورش استان می‌گوید: والدین دانش‌آموزان به خصوص پایه اول تحصیلی باید پیش ثبت‌نام را زودتر انجام بدهند تا کودک بتواند مرحله طرح سنجش را پشت سر بگذارد و آماده ورود به مدرسه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->